2014. november 10., hétfő

Újabb hímzések

Rég töltöttem fel képeket, de pótolom :)



Barátnőmnek készült, átmenetes fonalakkal, örülök hogy sikerült össze"hozni" a zölddel a lilát.








Kisleánykának készítettem vonalas noteszre e képecskét, szívből készült ez is!
Belül az oldalakra ragasztottunk pár rajzfilmből vett jeleneteket:







minden képet, nyomdázást nem fotóztam le, de sok került noteszbe hogy örömöt okozzon kis gazdájának :)

Levendula zsákocska:




Barátnőmnek készült ez a vonalzó. Kék a kedvenc színe, de azzal nem mutatott volna jól a név, így maradt a sötét lila, amellyel a virágok kontúrja is készült. Nagyon szerettem ezt a vonalzót is készíteni.




Tornazsákra készült Mario és csapata ;)




Amit most hímezek az még Karácsonyig nagyon titkos :)))

Szép napot mindenkinek!

4 megjegyzés:

  1. Nagyon szorgos voltál! Tetszenek a vonalzóid, nálam is tervben van egy.

    És köszönöm, hogy meglátogattál!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm :)
    Ezeket a vonalzókat jó készíteni, de ha finomat és aprót szeretnél, akkor rengeteget kell tervezni, variálni :o még mindig elképedek miközben készítem őket.
    Mutasd majd mit alkottál, még párat én is készítek, várnak rám az üres vonalzók ;)
    Szép estét!

    VálaszTörlés
  3. Igaz láttam már mindet az FB-n, de ez nem von le semmit a szépségukből :-) A vonalzók már profin készülnek.
    Én még mindig nem jutottam el a fotózásig :-( Puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :))
      Semmi gond, én is csúsztam vagy 3-3,5 hónapot. A lényeg hogy tudtunk találkozni :D puszi!

      Törlés